იხილეთ დაბლა ხშირად დასმული კითხვები
როდესაც შენ ყიდულობ პროდუქტს შენ ავტომატურად ეთანხმები საიტის ყველა წესს.
1) პროდუქტის დაკარგვა/დაბრუნებაზე ადმინისტრაცია პასუხს არ აგებს.
2) თუ აქაუნთის მაილი და პაროლი იყო არასწორი მოგვწერეთ და გამოგიცვლით.
3) აქაუნთის შეცვლისთვის უნდა წარმოგვიდგინოთ საჭირო ინფორმაცია ვიდეო მასალა ან სქრინები.
4) ზოგიერთი აქაუნთი არ მუშაობს PS4 ზე და XBOX - ზე, ამ შემთხვევაში არ ვაგებთ პასუხს ადმინისტრაცია.
5) პროდუქტს მიიღებთ ემაილზე რომელსაც უთითებთ ყიდვის დროს.
6) თუ თქვენ შეიყვანეთ ინფორმაცია არასწორად - ჩვენ არ ვაგებთ ამაზე პასუხს.
7) პროდუქტი თუ აღმოჩნდა ბრაკი/არასწორი, ადმინისტრაცია ექაუნთს მხოლოდ გაგზავნიდან 40 წუთში ცვლის.
8) დამხმარეს უფლება აქვს მოითხოვოს ვიდეო მასალა რომელიც უნდა გადაიღოთ ყიდვის მომენტში.
სადავო საკითხების თავიდან ასაცილებლად, ჩვენ გირჩევთ ჩაწეროთ საქონლის (ანგარიშის) შეძენის, მიღებისა და დადასტურების მთელი პროცესი ეკრანის გადაღების ნებისმიერ პროგრამაში. ვიდეო უნდა ჩაიწეროს ანგარიშის შეძენის მომენტიდან გადამოწმების მომენტამდე, ერთ ფაილში პაუზების გარეშე.ანგარიშსწორება არ მოხდება მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ვიდეო არის გაყალბებული (ანგარიში არ არის მართებული)..
9) თითოეული პროდუქცია რომელიც განთავსებულია საიტზე არის აღებული უცხოური ფორუმებიდან ან შეძენილია სხვა გამყიდველისგან.
10)თითოეულ ექაუნთს გარანტია მხოლოდ და მხოლოდ 40 წუთი აქვს.
11)აუცილებლად უნდა დაამთავროთ შეძენა ბოლომდე და გადახვიდეთ SUCCESS გვერძე, რადგან აიღოთ პროდუქცია, წინააღმდეგ შემთხვევაში საიტი პასუხს არ აგებს.
Copyright © GameStore 2020 | Made with by ნიკა ფარსადანაშვილი