წესები და პირობები

საიტის წესები და პირობები


1) პროდუქტის დაკარგვა/დაბრუნებაზე ადმინისტრაცია პასუხს არ აგებს.

2) თუ აქაუნთის მაილი და პაროლი იყო არასწორი მოგვწერეთ და გამოგიცვლით.

3) აქაუნთის შეცვლისთვის უნდა წარმოგვიდგინოთ საჭირო ინფორმაცია ვიდეო მასალა ან სქრინები.

4) ზოგიერთი აქაუნთი არ მუშაობს PS4 ზე და XBOX - ზე, ამ შემთხვევაში არ ვაგებთ პასუხს ადმინისტრაცია.

5) პროდუქტს მიიღებთ ემაილზე რომელსაც უთითებთ ყიდვის დროს.

6) თუ თქვენ შეიყვანეთ ინფორმაცია არასწორად - ჩვენ არ ვაგებთ ამაზე პასუხს.

7) პროდუქტი თუ აღმოჩნდა ბრაკი/არასწორი, ადმინისტრაცია ექაუნთს მხოლოდ გაგზავნიდან 40 წუთში ცვლის.

8) დამხმარეს უფლება აქვს მოითხოვოს ვიდეო მასალა რომელიც უნდა გადაიღოთ ყიდვის მომენტში.
სადავო საკითხების თავიდან ასაცილებლად, ჩვენ გირჩევთ ჩაწეროთ საქონლის (ანგარიშის) შეძენის, მიღებისა და დადასტურების მთელი პროცესი ეკრანის გადაღების ნებისმიერ პროგრამაში. ვიდეო უნდა ჩაიწეროს ანგარიშის შეძენის მომენტიდან გადამოწმების მომენტამდე, ერთ ფაილში პაუზების გარეშე.ანგარიშსწორება არ მოხდება მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ვიდეო არის გაყალბებული (ანგარიში არ არის მართებული)..

9) თითოეული პროდუქცია რომელიც განთავსებულია საიტზე არის აღებული უცხოური ფორუმებიდან ან შეძენილია სხვა გამყიდველისგან.

10)თითოეულ ექაუნთს გარანტია მხოლოდ და მხოლოდ 40 წუთი აქვს.

11)აუცილებლად უნდა დაამთავროთ შეძენა ბოლომდე და გადახვიდეთ SUCCESS გვერძე, რადგან აიღოთ პროდუქცია, წინააღმდეგ შემთხვევაში საიტი პასუხს არ აგებს.



ხშირად დასმული კითხვები


- შემიძლია დავიბრუნო შემოტანილი თანხა?

- არა, თუ რაიმე შეფერხება მოხდა და თქვენი პროდუქცია ვერ აიღეთ, დამხმარე გადაგიცვლის იმავე თანხის რაოდენობაში სხვა პროდუქციას.

- შემიძლია თუ არა შევუცვალო პროდუქციას პაროლი?

- დიახ, მაგრამ გირჩევთ შეძენის შემდეგ არ შეუცვალოთ არაფერი, რადგან მფლობელს მისდის ინფორმაცია და ის ავტომატურად იბრუნებს თქვენს პროდუქციას.

- სად მიმივა შეძენილი პროდუქცია?

- შეძენილი პროდუქცია მოგივათ მითითებულ ფოსტაზე და ასევე ყიდვის შემდეგ საიტიდანვე შეგეძლებათ აღება.

- მე არ მიმიღია პროდუქცია ფოსტაზე, რა უნდა გავაკეთო?

- თუ თქვენ ვერ მიიღეთ მეილზე პროდუქცია უნდა გადაამოწმოთ SPAM სექცია. თუ სპამ სექციაში არ იყო ჩვენი მეილი ეს ნიშნავს რომ არასწორი ფოსტა შეიყვანეთ ყიდვის პროცესში.

- რამდენი ხანი შემიძლია ჩემს ანგარიშზე თამაში?

- ეს ყველაფერი დამოკიდებულია იმაზე, არის აქტიური ანგარიში თუ არა. თუ ანგარიში მიტოვებულია, ჩათვალეთ, რომ ის თქვენია. აქტიურია, სანამ მფლობელი არ შეცვლის პაროლს ანგარიშზე.

- როგორ გავიგო, ჩემი ანგარიში აქტიურია თუ არა?

- თქვენ უნდა გადახედოთ ანგარიშის სტატისტიკას, თუ მასზე დიდი ხანია არ თამაშობთ მაშინ გაგიმართლათ, მიტოვებული ანგარიში გაქვთ. შანსი, რომ აღდგეს ასეთი ანგარიში, ძალიან დაბალია.